Рисковете от забавен бюджет: Процедура, практика и исторически примери в България
Рисковете от забавен бюджет: Процедура, практика и исторически примери в България

Рисковете от забавен бюджет: Процедура, практика и исторически примери в България

Н яма нищо необичайно държавата да влезе в нова година без приет бюджет – законът изрично допуска подобна ситуация. В периода 1992–1998 г. забавяне в приемането на бюджета е регистрирано шест пъти, като причините се свързват основно с икономическа и политическа нестабилност в страната. През последното десетилетие подобна ситуация е възниквала три пъти

Какво става, когато бюджетът не е приет

Какво става, когато бюджетът не е приет

Когато бюджетът не е приет навреме: процедура, практика и избрани исторически случаи в България. Какво показва Анализът на Фискалния съвет Няма нищо необичайно държавата да влезе в нова година без приет бюджет – законът изрично допуска подобна ситуация. В периода 1992–1998 г. забавяне в приемането на бюджета е регистрирано шест пъти, като причините

Когато бюджетът не е приет навреме: процедура, практика и избрани исторически случаи в България

Когато бюджетът не е приет навреме: процедура, практика и избрани исторически случаи в България

В периода 1992–1998 г. забавяне в приемането на бюджета е регистрирано шест пъти, като причините се свързват основно с икономическа и политическа нестабилност в страната. През последното десетилетие подобна ситуация е възниквала три пъти, припомнят от Фис Няма нищо необичайно държавата да влезе в нова година без приет бюджет – законът изрично допуска

Фискален съвет: Когато бюджетът не е приет навреме - процедура, практика и избрани исторически случаи в България

Фискален съвет: Когато бюджетът не е приет навреме - процедура, практика и избрани исторически случаи в България

Няма нищо необичайно държавата да влезе в нова година без приет бюджет – законът изрично допуска подобна ситуация. В периода 1992–1998 г. забавяне в приемането на бюджета е регистрирано шест пъти, като причините се свързват основно с икономическа и политическа нестабилност в страната. През последното десетилетие подобна ситуация е възниквала три пъти

БРАИТ и ИПИ: Ръстът на публичните разходи е основният фактор за  увеличаващия се бюджетен дефицит

БРАИТ и ИПИ: Ръстът на публичните разходи е основният фактор за увеличаващия се бюджетен дефицит

Разходите на държавата растат по-бързо от приходите и изтласкват бюджетния дефицит – около този извод се обединиха участниците в кръглата маса „Фискалната политика на България и устойчивата икономическа визия на страната с влизането в Еврозоната“. Събитието, организирано от Българската работодателска асоциация иновативни технологии (БРАИТ) и Института

БРАИТ и ИПИ: Ръстът на публичните разходи е основният фактор за увеличаващия се бюджетен дефицит

БРАИТ и ИПИ: Ръстът на публичните разходи е основният фактор за увеличаващия се бюджетен дефицит

/КРОСС/ Разходите на държавата растат по-бързо от приходите и изтласкват бюджетния дефицит - около този извод се обединиха участниците в кръглата маса „Фискалната политика на България и устойчивата икономическа визия на страната с влизането в Еврозоната". Събитието, организирано от Българската работодателска асоциация иновативни технологии (БРАИТ)

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах