Вероучението в училище между "Осанна" и "Разпни го" – позициите на архимандрид, писател, журналист и икономист
Вероучението в училище между "Осанна" и "Разпни го" – позициите на архимандрид, писател, журналист и икономист

Вероучението в училище между "Осанна" и "Разпни го" – позициите на архимандрид, писател, журналист и икономист

Архимандрид Никанор: На практика този предмет може да се окаже много коварен, може да се окаже опит за вкарване в училищата на някаква идеология, каквато е угодна на управляващите в даден момент. Или пък такава, каквато е заседнала в умовете на преподавателите по вероучение. Съвсем спокойно мога да кажа, съвсем открито, че на този етап това е идеологията

Как премина публичната дискусия за новия предмет „Добродетели и религия“

Как премина публичната дискусия за новия предмет „Добродетели и религия“

/КРОСС/ Нямам против да се изучава предметът „Добродетели и религия". Но трябва да се отбележи, че изучаването на религия не означава, че ще направи децата християни, мюсюлмани или по-силно вярващи. Това каза в БНТ „Денят започва" доц. д-р Костадин Нушев, богослов, преподавател в Богословския факултет, СУ "Св. Климент Охридски". Знанието не означава

Доц. Костадин Нушев - богослов: Надделява подкрепата за предложението на МОН да се изучава предмет религия и добродетели

Доц. Костадин Нушев - богослов: Надделява подкрепата за предложението на МОН да се изучава предмет религия и добродетели

/КРОСС/ Снощи, в предаването „Още от деня" по БНТ Костадин Нушев каза, че надделява подкрепата за предложението на МОН да се изучава предмет религия и добродетели. „Това показват и множество социологически проучвания - над 60% са положително настроени, около 30% имат колебаещи се или неяснота какво точно се предлага". Проектът е за създаване на нова

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах