Над 1000 семейства се запознаха с кампанията за осъзнато хранене на Lidl на ежегодния фестивал „Фамилатлон“
Над 1000 семейства се запознаха с кампанията за осъзнато хранене на Lidl на ежегодния фестивал „Фамилатлон“

Над 1000 семейства се запознаха с кампанията за осъзнато хранене на Lidl на ежегодния фестивал „Фамилатлон“

/КРОСС/ Лидл България беше част от шестнадесетото издание на ежегодния семеен фестивал „Фамилатлон", който се организира от Асоциация „Родители". Най-големият празник на семейството, спорта и здравословния начин на живот се проведе в Южния парк в София този уикенд. Над 1000 семейства научиха повече за дългосрочната инициатива на Lidl #ХраненеСмисъл,

Topvesti.bg Не ИЗПОЛЗВА технологията “бисквитки” в информацията, която ви предлага. За повече информация моля посетете раздела Политики.

Разбрах